FC VVC - Bestuur & Organisatie

Van de FC VVC Bestuurstafel Donderdag 31 Augustus

Om onze leden beter te informeren over items die binnen onze vereniging spelen, lijkt het ons een goede geste om eens per maand na de bestuursvergadering een kort verslag te plaatsen van wat voor onderwerpen er zijn besproken in het bestuursoverleg.

Donderdag  31 Augustus was de eerste vergadering van het nieuwe seizoen, we hebben daarin de volgende besproken:

Dat we trots zijn op ons nieuwe Panna veldje en dat deze binnenkort officieel zal worden geopend wanneer ons eerste team ook thuis speelt.

Het baart ons enige zorgen dat er voor diverse jeugdteams nog niet voldoende begeleiding aanwezig is. En dat een aantal ouders / verzorgers dit makkelijk afwent onder het motto dat men toch contributie betaalt.

Primeur voor FC VVC dat we dit seizoen starten met 13 senioren teams, zal hierdoor ook drukker worden op ons complex.

Elke maand wordt er een Super zaterdag georganiseerd met muziek en dan zal er ook weer een pupil van de week aanwezig zijn, tevens zal dan de vrijwilliger van de maand worden gehuldigd.

Financieel staan we er als vereniging goed voor, maar afgelopen maanden behoorlijke tegenvaller gehad omdat ons rioolstelsel hersteld moest worden.

Aangaande de sponsoring zijn er een aantal mogelijkheden besproken tot het wel of niet aangaan van overeenkomsten met de kandidaat sponsors.

Binnenkort zal de grote clubactie weer van start gaan, het doel zal dit jaar zijn activiteiten bekostigen en regelen voor onze jeugd .

We hebben het gehad over hoe we het vandalisme op ons complex kunnen inperken.

Als bestuur willen we kijken of het mogelijk is om meer mensen te vinden die iets voor de vereniging willen doen , dat kan door middel van kleine projecten op te pakken , of het invullen van diverse functies die we graag ingevuld willen hebben.

Hoe we dat willen doen zal nog nader worden bekeken.

Tot zover.

Namens Bestuur FC VVC

FC VVC Nieuw-Vennep